We houden je op de hoogte van zowel nationale als ook internationale evenementen.

Informatiedag HAE/AAE 2023

Op 7 oktober 2023 organiseren wij een informatiedag voor mensen met HAE of AAE. Het is voor het eerst sinds de pandemie dat we elkaar weer op locatie kunnen ontmoeten.
Deze dag zal plaatsvinden van 10.00u-15.00u in hotel Van der Valk te Breukelen.
We hebben een interessant programma voor jullie samengesteld, waar we op dit moment de laatste hand aan leggen. Zo zullen we onder andere door Dr. Cohn (Amsterdam UMC) worden bijgepraat over in ontwikkeling zijnde behandelingen.
Uiteraard is er ook voldoende gelegenheid om met lotgenoten ervaringen uit te wisselen.
Het zal ons op deze dag aan niets ontbreken, koffie, thee, fris en lunch is allemaal geregeld.
Je kunt je voor deze dag aanmelden via de volgende link:
Aanmeldformulier HAE dag 7/10 (google.com)
Mocht dit niet lukken, dan kan er ook aangemeld worden via het contactformulier onder vermelding van je naam en met hoeveel personen je van plan bent om te komen.
We hopen jullie in Breukelen te zien!

Deze dag kunnen we organiseren met dank aan onze sponsoren: BioCryst, CSL Behring en Takeda. Deze drie farmaceutische bedrijven hebben geen invloed op de inhoud van het programma; zij ondersteunen ons slechts financieel.

Heb je een vraag? Stel deze gerust via het contactformulier of mail naar het betreffende bestuurslid.